avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 942 kcal
Rower:triax

Fartownie

Czwartek, 16 lipca 2009 · dodano: 16.07.2009 | Komentarze 2

Trasa, jak trasa po prostu przejechane kilometry dla zabicia znalezionego czasu wieczorem. Po kilku kilometrach zadzwonił mi telefon, niby nic nadzwyczajnego,ale źle go ponownie włożyłem do plecaka. Po przejechaniu 40 km, chciałem z niego skorzystać i jakże wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się go niema :/ Od tego momentu sprint do domu gzie nadarzyła się nowa Vmax. Po powrocie do domu chwyciłem za drugi telefon, fart "zgubiony działa, jest dobrze ;)", telefon odebrała miła Pani Kazia, okazało się że mieszka 15 km od mnie. Jeszcze 30 km do przejechania... heh. Telefon odebrałem, wróciłem do domu i okazało się że pękło mi siodełko, żeby dzień za dobrze się nie zakończył. Na razie poratuję się taśmą klejącą, a w najbliższych dniach odwiedzę sklep. Na początku sezonu zastanawiałem się nad jego zmianą, jak to mówią "co się odwlecze, to nie uciecze"

Pęknięte siodełko

PS: ... ale słowotoku dostałem ;)