avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 187 kcal
Rower:triax

Nowe siodełko i testowy sprint

Sobota, 18 lipca 2009 · dodano: 18.07.2009 | Komentarze 3

Rano odwiedziłem sklep, wybór padł na siodełko "selle italia x2 ta"(jak jest powód do wymiany to czemu nie skorzystać ;) ), po wyjściu ze sklepu zacząłem się zastanawiać czy będzie wygodne. Po powrocie i założeniu siodełka wybrałem się z braku czasu na najkrótszą ze standardowych tras. Sprint przy panujących warunkach pogodowych (temperatura i wilgotność) był złym pomysłem, po powrocie pot lał się ze mnie strumieniami :/ . Siodełko okazało się całkiem wygodne.

Nowe siodełko - selle italia x2 TA © krydus
Kategoria mniej niż 50

robin
| 21:55 sobota, 18 lipca 2009 | linkuj Z siodełkiem zawsze jest tak że albo podejdzie albo nie. Też miałem taki dylemat nad drogim siodełkiem sella itallia max flite - teraz też mogę je polecić każdemu. Pozdrawiam
krydus
| 20:55 sobota, 18 lipca 2009 | linkuj Na razie ciężko określić 8/10, obiektywnie wypowiem się po dłuższym dystansie.
Dynio
| 20:53 sobota, 18 lipca 2009 | linkuj A tak w skali od 1 do 10 to na ile oceniasz nowy nabytek ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasok