avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 709 kcal
Rower:triax

Na lotnisko przez Mstów

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 0

Dzień jak każdy inny, ileż można siedzieć przed monitorem. Trasa wiodła przez Rzeki Wielkie do Skrzydlowa gdzie za rzeczką Wartą można spotkać wiatraki.

Elektrownia wiatrowa w Skrzydlowie © krydus

następnie przez Łuszczyn do Mstowa doliną Warty

Warta © krydus

Na mostku w Mstowie © krydus

Z Mstowa pojechałem w Kierunku Rędzin i dalej na lotnisko Aeroklubu Częstochowskiego

"Brama" byłego lotniks wojkowego w Rudnikach © krydus

Miałem jechać do hangarów dopytać o zbliżające się VIII Międzynarodowe Szybowcowe Mistrzostwa Polski, niestety plany zniweczyła pojawiająca się na horyzoncie burza.

Lotniko Rudniki i byrzowa chmura na horyzoncie © krydus

Do domu miałem jechać alternatywną spokojom drogą, niestety przebiegała ona bliżej frontu burzowego i była dłuższa dlatego zdecydowałem się na powrót krajówką. Ostanie kilkaset metrów pokonałem w pierwszych kroplach deszczu. Tuż przed domem na trzeciego wyprzedził mnie na żyletki... radiowóz.