avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 2667 kcal
Rower:triax

Mega Orbita Częstochowy

Niedziela, 2 sierpnia 2009 · dodano: 03.08.2009 | Komentarze 3

Na "Mega Orbitę" wszedłem w Rzerzęczycach, gdzie po dojechaniu poczekałem chwilkę na resztę orbitujących którzy zaczęli wcześniej.

Ekipa Mega Orbity © krydus

po chwili powitania ruszyliśmy w drogę, pierwszy poważniejszy przystanek odbył się w Złotym Potoku, gdzie można było zjeść drugie śniadanie.
Następnym poważniejszym przystankiem był Koszęcin gdzie chętni mogli się posilić i uzupełnić płyny ;)

Dalsza droga prowadziła w kierunku Przystajni, zostajemy tam poczęstowani przez Bogusława gorącą herbatą, kawą i zimnymi napojami przegryzanymi smacznymi ciasteczkami. Między czasie upał troszkę odpuszcza i rozpoczynamy kolejny odcinek orbity, czyli na metę do Cykarzewa. Około 20:00 meldujemy się na końcu trasy, chwilka na odpoczynek i zdjęcia.

Rozjeżdżamy się do domów, ja po drodze domykam orbitę w Rzerzęczycach i dalszy powrót domu.

Podsumowanie dnia:
- życiówka: 188,3 km
- najwyższa Vmax: 53,0 choć mogła być lepsza ;)
- rowerkowi wskoczyło 10 000 km na liczniku
- mnie wskoczyło 2000 km w tym roku

Podsumowanie Częstochowskiej Mega Orbity © krydus

Na koniec ślad gps wykonany przez Krzysztofa (KSW), za co mu Wielkie Dzięki!!!