avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 3792 kcal
Rower:triax

Mega kółeczko - życiówka 275km

Niedziela, 23 sierpnia 2009 · dodano: 23.08.2009 | Komentarze 0

Północne kółeczko z Krzarą i Anwi.

W nocy mocno padał około 4 wysłałem sms-a do krzary czy jedziemy, odpowiedz była pozytywna.

Po szóstej dołączyłem do jadących z Częstochowy anwi i krzary w Karczewicach.

Pierwszy postuj © krydus

W kamieńsku postanowiliśmy (znaczy Krzara), że zmieniamy trasę tak aby zobaczyć wielką dziurę pod Bełchatowem. Po dojechaniu do gminy Kleszczów naszym oczom ukazał się ideał ścieżki rowerowej - czerwona równa i niewykonana z kotki lecz z czegoś porównywalnego z tartanem.

Wielka dziura pod Bełchatowem © krydus

Po dojechaniu do Szczercowa wjechaliśmy na krajową ósemkę z szerokimi wygodnymi poboczami udaliśmy się w kierunku Wielunia

Pomiar temperatury na krajowej ósemce © krydus

W Olewinie zjeżdżamy z 8 i udajemy się w kierunku Przystajni, z planowanym odpoczynkiem u Bugsa (dzięki wielkie za nakarmienie, energia przydała się w dalszej drodze)

Przystajń, już nie długo przystanek u Bugsa © krydus

Z przyjaznej Przystajni ruszamy ruszamy w dalszą drogę, w kierunku Częstochowy zahaczając po drodze o Blachownię. W Częstochowie rozstaję się z towarzyszami drogi i udaję się samotnie w drogę do domu aby domknąć kółeczko.

Podsumowanie życiówki © krydus

Niestety licznikowi skończył się wyświetlacz przy pokazywaniu czasu jazdy, z przodu jest jeszcze jedynka.