avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 509 kcal
Rower:triax

Akcja: Polowanie na Dromadery*

Poniedziałek, 28 września 2009 · dodano: 28.09.2009 | Komentarze 0

Akcja: Polowanie na Dromadery*. Niestety nieudana.

Po południu dostałem cynk od znajomego, że na pobliskim lotnisku aeroklubowym w związku z pożarem lasu maja pokazać się Dromadery, ponieważ nie mam żadnego w swojej fotokolekcji nie mogłem przegapić nadarzającej okazji. Długo się nie zastanawiając spakowałem do plecaczka najbardziej potrzebne rzeczy (set do roweru i aparat), tak przygotowany wyruszyłem na polowanie. Drogę na lotnisko uprzykrzał wiatr wiejący w dziób. Po dotarciu do celu usłyszałem że Dromadery wykonują pierwszy zrzut wody. Niestety pierwszy okazał się ostatnim i samoloty udały się w drogę powrotną na swoje macierzyste lotnisko omijając Rudniki. Piech dziś z polowania nici. W drodze powrotnej na szczęście wiatr wiał w l plecy pozwoliło na jazdę z prędkością powyżej 30 km/h.