avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Rower:triax

Gdzekolwiek... czyli do Olsztyna

Niedziela, 27 czerwca 2010 · dodano: 27.06.2010 | Komentarze 3

Wczorajsze spotkanie z Krzarą zmotywowało mnie do uzupełnienia blogowych zaległości, a najlepiej rozpocząć to od wpisów bieżących ;)

Miałem jechać orężną drogą na lotnisko, po dojechaniu do Mstowa zrodził się polan znalezienia kolejnej drogi do Olsztyna, na początku wszystko szło wyśmienicie do czasu kiedy skończył się asfalt i zaczęła piaskowa droga, pech chciał że mam szosowe opony :/ Po powrocie na asfalt jak najszybciej szybciej starałem się wrócić na starą drogę. W Olsztynie krótka wizyta, zakup czegoś do ugaszenia pragnienia i w drogę powrotną. Z powrotem też nie było wesoło, prawie całą drogę miałem mordewind.

Mam nadzieję że w najbliższym czasie uda mi się wpisać zaległości, a troszkę się tego uzbierało.
To jeszcze nie koniec szukania dróg do Olsztyna, ale następnym razem zaopatrzę się w opony które pozwolą na jazdę poza asfaltami ;)

krzara
| 17:01 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Cześć Krzychu
25 lipca Giga Orbita a Ty milczysz.
Założyłem temat na Cz. Forym Rowerowym.
"Giga Orbita 2010" w dziale "Propozycje tras rowerowych"
Zajrzyj
Siema
krzara
| 21:29 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Krzychu szykuj formę na koniec lipca. W planie Gigaorbita.
Dzięki za świetne fotki z naszego nieoczekiwanego spotkania.
Anwi | 06:05 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj No, wreszcie powrót na rower! Rzeczywiście tych zaległości rowerowych Ci się nazbierało. Trzeba nadrabiać.
Dzięki za miły wpis na moim blogu. Nieco przesadziłeś - ja przejechałam wtedy 271, Ty miałeś trochę dalej do domu .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages