avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 1060 kcal
Rower:triax

Na lotnisko baaaardzi okrężną drogą ...

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 07.04.2011 | Komentarze 0

Licznik od niedzieli leży na biurku i czeka na wpis w blogu, nadszedł czas...

Pierwsza taka niedziela w roku nie mogła się zmarnować, wsiadłem na rower bez wyraźnego pomysłu gdzie pojadę. Na początek był Złoty Potok, później przez Biskupice od Olsztyna. Krótka chwila odpoczynku po niezbyt mądrych podjazdach pod górki robionych jak przy dobrej formie w środku sezonu (pierwsze oznaki zakwaszenia mięśni). Niestety pech chciał że jakiś chochlik wyjął mi portfel z plecaka, nie wiedziałem że to się jeszcze zemści. Z Olsztyna kierowałem się do Mstowa gdzie wpadł mi do głowy pomysł żeby zobaczyć co się dzieje na lotnisku, więc kierunek dalszej drogi... EPRU. Po dojechaniu na lotnisko opuściły mnie siły, krótki rzut oka na płytę postojową i czas zbierać się do domu. Ten kawałek drogi pokonałem już chyba wyłącznie siłą woli bo mięśnie w ogóle nie chciały współpracować. Ogólnie dzień udany, byłby lepszy gdybym miał siłę dokręcić do setki.