avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Kalorie: 310 kcal
Rower:triax

Dzień pierwszy XI Wyścigu wielkanocnego

Sobota, 9 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 0

W sobotę na była rozgrywana czasówka w ramach XI Wielkanocnego wyścigu o puchar Wójta Gminy Kłomnice. Postanowiłem podjechać na start i zobaczyć co się dzieje.
Pogoda była całkiem znośna gdyby nie przenikliwy wiatr który obniżał temperaturę odczuwalną do okolic zera.
Po drodze co minutę spotykałem kolejnego zawodnika walczącego czsem.
czaskówkowicz © krydus

Oprócz walki z nieubłaganie płynącym czasem zawodnicy musieli zmierzyć się z małymi wzniesieniami połączonymi z jazdą pod wiatr (na szczęście w drodze powrotnej mieli z górki i z wiatrem)
Wielki szacun © krydus

Na starcie co krok można było spotkać zawodniczki i zawodników rozgrzewających się na rolkach przed swoim startem.
Wszędzie się rozgrzewają © krydus

Na starcie do jazdy indywidualnej na czas stanęło 283 zawodników.