avatar Ten blog rowerowy prowadzi krydus z miasteczka Kłomnice. Mam przejechane 8192.91 kilometrów w tym 150.42 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krydus.bikestats.pl

Popieram

Statystyki bloga

Na lotnisko...

Piątek, 5 sierpnia 2011 · dodano: 05.08.2011 | Komentarze 0

Jeszcze kilka dni temu zastanawiałem się jaki rower wybrać crossa czy mtb. Wybór padł na tego drugiego i dzisiaj na nowo narodziłem się rowerowo. Na lotnisko wybrałem się okrężną drogą, banan na mojej mordzie podczas jazdy polnymi drogami udowodnił mi że dobrze wybrałem. Po drodze znów spotkałem odcinek rowerowego "Szlaku Reszków" kiedyś na tym miejscu była dziurawa droga która była mordęgą teraz równiutki asfalt i oznakowanie poziome z piktogramami rowerów zszokowały mnie tak że dźwięk upadającej szczęki był pewnie słyszalny w promieniu kilku kilometrów. W najbliższym czasie podjadę tam zrobić zdjęcia.

Droga powrotna bez historii wiodła przez Mstów.